Menu
Read
Series Ranking
Series Finder
Random Series
Latest Series
Genre
Create
Forum
Scribble HubCreateForum
/ Profile / punchew
punchew
Well-Known Author
Joined
Sep 28, 2020
Followers
57
Following
11
Comments
218

Follow Tip
punchew
Well-Known Author
Follow Tip
Joined: Sep 28, 2020
Followers: 57
Following: 11
Comments: 218

W-welcome to my humble corner... Please donate!
https://ko-fi.com/punchew

Nyaa · Dec 22, 2021

Hey there, slacker. We've been waiting on updates for ongoing series for a while now as you focus your attention elsewhere.

punchew · Author · Dec 28, 2021

clear.png

punchew · Author · Dec 3, 2021

Bruh. Instead of working on the two short stories I ended up writing a legit formatted novel with proper spacing and everything, might post

Ilikewaterkusa · Dec 4, 2021

Bruh.

SayHelloToTheSecondMe · Dec 4, 2021

*insert Punchewish*

DarkGodEM · Dec 6, 2021

Lol

punchew · Author · Nov 26, 2021

Anyhow, might attempt to make music again. Sounds like a fun thing to do imo. Then might try and write a second chappie for "Untitled Reincarnation Novel" :P

SayHelloToTheSecondMe · Nov 26, 2021

Yay, Girl's Love rocks :>

punchew · Author · Nov 26, 2021

Damn. I've been like, not writing a lot at all the past few days. Feelin' hello burned out right now doe.

6 comments
Ilikewaterkusa · Nov 26, 2021

You wrote too much. Recommended videos https://youtu.be/Tdx3haOx0Ng

https://youtu.be/PYoFIRBkQMQ

Nhatduongg · Nov 26, 2021

Well, I'm voiding both writing and Discord until April next year sooooooooooooooooooooooooooo

SayHelloToTheSecondMe · Nov 26, 2021

You better...

DarkGodEM · Nov 27, 2021

life's shit ey

SayHelloToTheSecondMe · Nov 26, 2021

If only I can leech readers from you (Nhatduongg reposted)

punchew · Author · Nov 26, 2021

lol

SayHelloToTheSecondMe · Nov 9, 2021

Girl's Love author...

punchew · Author · Nov 9, 2021

why of course

SayHelloToTheSecondMe · Nov 9, 2021

yuri yuri yuri yuri yuri yuri yuri yuri yuri

DominitaHollow · Nov 1, 2021

Punch chew

punchew · Author · Nov 5, 2021

si

punchew · Author · Oct 31, 2021

wew am now well known author pog

DarkGodEM · Oct 31, 2021

POG

DominitaHollow · Nov 1, 2021

Congratulation UwU

Nhatduongg · Nov 1, 2021

yesey

punchew · Author · Oct 24, 2021

Man just finished some military field exercise

DominitaHollow · Oct 20, 2021

This guy has gone to the military base, so... quiet here for a while.

punchew · Author · Oct 24, 2021

lmao

punchew · Author · Oct 14, 2021

People, people, you aren't surprised that I haven't uploaded, are you?

DominitaHollow · Oct 20, 2021

*Surprised*

punchew · Author · Oct 1, 2021

First German test, now I'm kinda in sicko mode... Anyways, no updates this entire week due to getting me some rad military uniforms and equipment!

punchew · Author · Sep 27, 2021

Updates delayed due to German test <.<

Nhatduongg · Sep 27, 2021

Pin pin.

DarkGodEM · Sep 30, 2021

DU HAST!

Ninestar619 · Sep 25, 2021

AWWWclear.png Thank you sooooo much for following!!!!! clear.png you are such a kind person clear.png this means a lot to me!!!! 

By the way, your series looks interesting clear.png I want to read all of them!!!! clear.png but, I am confused clear.png from.which will I start? clear.png How about you choose for me? clear.png

punchew · Author · Sep 26, 2021

just read everything lel.

theres no particular order, and all series are standalones

punchew · Author · Sep 15, 2021

Alr guys since you have been patiently waiting for a chappie I'll try and package every other "short story" into a collection for you to read :)

DarkGodEM · Sep 16, 2021

yeyy

    Reading List
    Recent Activity
    Personal Information
    Last Active: May 17, 2022 07:06 PM
    Birthday: --
    Gender: --
    Location: Sweden
    Homepage: --
    About

    W-welcome to my humble corner... Please donate!
    https://ko-fi.com/punchew

    Author Information
    Series: 4
    Total Words: 56,208
    Total Pageviews: 84,269
    Reviews Received: 3
    Readers: 1,132
    Followers: 57
    Default Title
    \
    Reported Message in Quotes
    Test
    Error Message
    The following error occurred:
    Report Comment
    guy said:
    Reported Message in Quotes
    Action Required
    You must be logged in to perform this action.